هتلهای چهار ستاره دبی
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای چهار ستاره دبی

 

 

هتل مارکوپولو دبی Dubai Marco Polo Hotel یکی از هتلهای چهار ستاره معروف دبی در مرکز شهر تاریخی دیره قرار گرفته و به راحتی به آبنمای دبی، بازار طلا و سیتی سنتر دیره و فرودگاه بین المللی دبی دسترسی دارد.هتل دارای 126 اتاق مرتب و آراسته بوده که از تختخواب کینگ سایز و یا تختخواب معمولی برخوردار میباشد.در تور دبی تعطیلات تابستان 95 این هتل را فراموش نکنید. اتاقها به اسباب اثاثیه مدرن از قبیل تلویزیون LCD، گیرنده ماهواره و اینترنت پر سرعت مجهز میباشند. استخر روباز، استخر مجزای کودکان، سالن بدنسازی و اتوبوس رایگان جهت انتقال گردشگران تور دبی به یکی از سواحل عمومی دبی از دیگر امکانات تفریحی هتل به شمار میروند.

رستورانهای متعددی در هتل موجود میباشند که از آن میتوان به رستوران ممتاز هندی، عربی، چینی و مخلوط آمریکایی مکزیکی اشاره داشت. تریای انگلیسی، نمایشات زنده و نانوایی شبانه روزی نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.هتل با قرار گرفتن در مجاورت ایستگاه متروی میدان وحدت، دسترسی مسافرین تور دبی تعطیلات تیر 95 را به اقصی نقاط شهر آسان ساخته است.

 

 

 

هتل هیوز بوتیک دبی از هتل های چهار ستاره دبی می باشد که در منطقه کورنیش دیره دبی و در 13 کیلومتری فرودگاه و در نزدیکی مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد .  طراحی این هتل بسیار مدرن است و کسانی که این نوع طراحی را می پسندند از زیبایی این هتل  لذت خواهند برد .همانطور که میدانید منطقه دیره انتخابی عالی برای مسافران تور دبی علاقه مند در کسب و کار ، گشت و گذار و خرید لباس است  . در این منطقه و در نزدیکی هتل میتوانید به راحتی برندهای معروف پیدا کنید.

اتاق های هتل هیوز بوتیک دبی در تور دبی تعطیلات خرداد 95 دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی ، تلویزیون صفحه مسطح و ماهواره ، یخچال وگاو صندوق ، سشوار و سیستم تهویه هوا و چای ساز و قهوه ساز  هستند و اتاقها با طراحی  مدرن مبله شده اند. اقامت در این هتل که از بهترین هتل های دبی است با آرامش و آسایش همراه است و رفاه خانه خودتان را در این هتل تجربه خواهید کرد . بوفه رستوران هتل هیوز بوتیک انواع غذاهای بین المللی را به مسافران ارائه می دهد و مسافران تور دبی تعطیلات بهار 95 میتوانند در لابی هتل با آرامش قهوه و چای صرف کنند و از فضای شیک و زیبای رستوران و لابی هتل لذت ببرند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: